.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : داوطلبان انتخابات شفافیت مالی و برنامه ای داشته باشد
استاندار مازندران از داوطلبان انتخابات به ویژه شوراها خواست شفافیت مالی و عملکرد را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان  باتاکید براینکه نظارت بر عملکرد شوراها باید تشدید شود، افزود: انتخاب شهردار و شوراها در کشور سابقه طولانی ندارد و همه به این باور داریم قانونی به نفع مردم است تا مردم با مشارکت اداره شهر و روستا را به دست بگیرند.

 

وی افزود: هر چقدر جلوتر می‌رویم آسیب‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر شناخته می‌شود و در دوره‌های مختلف هر چه رو به پیش تر رفتیم تجربیات ما بیشتر و نواقص کار مشخص شد و قانون اصلاحات و متمم خورده و لازم است قوانینی که به نوعی که امکان انحراف مالی از هر نهادی دارد، ترمیم و بازنگری شود.

 

وی تصریح کرد: نظارت‌ها باید تشدید شده و شفافیت مالی در تمامی دستگاه‌هایی که با مردم سر و کار دارند، مدنظر قرار گیرد.

 

حسین زادگان با بیان اینکه حضور کاندیداها، سلایق و جریانات مختلف سیاسی سبب شور انتخاباتی می‌شود گفت: در انتخابات این دوره تعداد ثبت نام شدگان افراد شاخص بیشتر شده است و باید با پرهیز از سیاه نمایی، داوطلبان به معرفی وارائه برنامه بپردازند.

 

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه از سیاه نمایی و هر حرکتی که سبب نا امیدی مردم دچار اشکال می‌شود پرهیز شود خاطر نشان کرد: با نقد سازنده و پیشنهادت درست و طرح اقدامات انجام شده و انجام نشده به درستی بیان شود.

 

حسین زادگان بخشی از نا امیدی مردم را به علت عدم اطلاع رسانی شفاف و اقناسازی مردم، عنوان کرد و افزود: داوطلبان باید با ایجاد شور انتخاباتی و آگاهی مردم نسبت به اهمیت انتخابات، وعده‌های غیر عملی ندهند و وعده‌هایشان برنامه محور و دارای عقلانیت و کاربردی و اجرایی باشد.

 

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما «چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر» را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.